HTML

Mindennapi szivatás

Már korábban is felháborított, amit a Centrum Kft és a kiszolgálói végeznek az autósokkal. Most, hogy engem is belekevertek nem bírtam tovább...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Centrum Kft és a Tóth B Gábor ügyvédi iroda

2007.09.25. 09:05 BazsiX

Tisztelt Tóth B Gábor (ügyvédi iroda)
 
A tegnapi nap kaptam Önöktől egy levelet, miszerint parkolási tartozásom van az alábbi két dátumon: 2003.11.28 és 2005.11.11. Levelükben hivatkoznak egy már korábban kiküldött levelükre. Kíváncsi lennék, hogy abban mi volt, mert ajánlottként jött. Önök szerint. Szerintem meg semmi nem jött, de gondolom a postán van (lenne) nyoma. Ma reggel gyorsan informálódtam, illetve ezt a mizériát már figyelemmel kísérem az év eleje óta. El sem hiszem, hogy engem is belekevertek ebbe (2007. szeptemberében). Azzal a forgalmi rendszámú autóval abban az utcában parkoltam 4 évig, szinte minden nap. Egyszer kaptam büntetést, amit másnap befizettem, nehogy egyéb díj is terhelje. Aznap is volt parkolójegyem, csak sikerült késve visszaérnem a gépkocsimhoz. Ez az eset vagy 2005-ben vagy 2006-ban volt. Azért maradt meg bennem ennyire, mert sem azelőtt, sem azután nem kaptam „mikulászacskót” (pedig lassan 15 éve vezetek). Tudja én azok közé a balekok (tisztességes állampolgár) közé tartozom, akik fizetnek ezért a „szolgáltatásért”. Vagy inkább beletörődnek, hogy fizetniük kell és nem rokkantkártyát másolnak…, vagy más módszerekhez folyamodnak. Mert ugye ez egy „szolgáltatás”. Lehetőségem nyílik parkolni egy kutyaszar, galambürülék és szemét mentes parkolóhelyen. Az autómra nem esik cserép, vakolat és télen eltakarítják a havat, hogy parkolni tudjak. Ja, hogy ez nem így van. Tehát 4 éven át fizettem a semmiért, vagyis a lehetőségért… Arról nem is beszélve, hogy a Centrum kft által vásárolt automaták állandóan visszadobják a fém százasokat. Már hívtam Őket ez ügyben (anno), a válasz az volt, hogy nem Ők tehetnek róla a pénz a hibás. Ja meg én, hogy csak ez van nálam… Az ötlet az volt, hogy húzogassam a készülék oldalán és akkor beveszi. Én meg ezt a hülyeséget. Így a többi parkolótársammal rendszeresen vonultunk egyik automatától a másikig. Amennyiben éppen működtek… Ezt az ügyet véletlenül nem óhajtja felvállalni ez az „jó nevű” ügyvédi iroda??? Szemben nem megyünk ezzel a nagy céggel ugye, csak karonfogva. Arról szintén nem is beszélve, hogy milyen módszereket alkalmaz a cég és annak dolgozói, hogy büntetéseket csikarjanak ki a parkolóktól. Nem lennék meglepve, ha aznap lett volna parkoló cédulám. Cikk: http://zugugyved.blog.hu/2007/05/23/nem_hiteles_parkoloora. Vagy ha netán tényleg igaza volt a kollégának, ugyan miért nem rakott a szélvédőre egy csomagot? Ja, merthogy több pénz kellett a Centrumnak… Megvettük a követelést a cégtől és most behajtjuk mindenáron, mert bukni nem szeretne senki. Akkor felhívom figyelmét erre: http://index.hu/politika/belfold/budapest/kentrum2254/. Azért kíváncsi lennék, hogy ez az ügyvédi iroda kinek a kije. Mint ahogy a társasághoz is politikai érdek fűződik: http://index.hu/politika/belfold/budapest/cent627h/.
A levelük végén perrel fenyegetnek. Jó. Várom azokat a bizonyítékokat, amikkel igazolják, hogy akkor ott parkoltam és nem fizettem. Egyébként ezzel a levéllel egy kicsit elkéstek: http://www.fkpt.hu/1kerdesek/gyik.html#313. Arra a korábban kiküldött szellem-ajánlott-levélnél kíváncsi lennék a dátumra. Mert ezt ugye nem említették jelen levelükben.
 
Egyébként meg gratulálok, hogy egy ilyen „nemes” (hazug) ügyet felvállalt Ön és az Önök ügyvédi irodája. A politikusaink élhető Magyarországot építenek, látom a Centrummal és a Tóth Gábor ügyvédi irodával karöltve… Csak így tovább! És a legvégén még ezt is a figyelmébe ajánlom: http://nol.hu/cikk/411845/.
 
 
 
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivatorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr36176275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énvagyok 2008.03.21. 07:13:15

sziasztok,

én is kaptam ettől a szimpatikus ügyvédtől tegnap egy levelet. de csak sima postai levélként. kidobjam?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.03. 16:22:26

Én is kaptam. Szomorúan tapasztaltam, hogy ugrin tamás úr már nem levelez velem. Ugyanis normál levelekkel minden páros hónapban küldött egy-egy levelet utolsó felszólítással 10 évvel ezelőtti címemre. Mivel a szóbanforgó autót '97-ben eladtam így a 2001-ben ill. 2003-ban keletkezett parkolási vétség elkövetője nem én voltam, ezt már a centrumnak is elfaxoltam. Ezek szerint ezt nem voltak képesek megérteni, vagy az új tulaj nem kerül elő. Korábban egy fiktív email címről (normális stílusban) javasoltam, hogy ilyenkor bátran vonják ki a forgalomból az autót, adjanak ki ellene országos körözést.

Nem mintha a '81 évjáratú gyakorlatilag 11 évvel ezelőtt is üzemképtelen járgány (2 ütemű Trabant) nagy értéket képviselne, de mivel nem én vagyok a tulaj, így bátran tehetnek vele azt ami jól esik.

Azért nem telefonon vagy személyesen tettem ezt, mert ezek a behajtó cégek megkeresnek telefonkönyvben (családot is) vagy az ismerősőket az iwiwen és a párszáz forintos díj többszázszorosával fenyegetőznek, holott semmi bizonyítékuk nincs.
süti beállítások módosítása